marți, 14 iulie 2015

Summer outfit on the Paradise Beach

Chiar inainte de a pleca in concediu in Thassos mi-am comandat de la Kurtmann o pereche de pantaloni scurti din jeans si un maieu turcoaz, special pentru tinutele de plaja. Imi plac jeansii foarte scurti insa varsta(35+) si, in special, 'rotunjimile' nu mai imi permit sa ii port ca 'in adolescenta' asa ca am adaugat o esarfa de plaja, scurta pana la genunchi (in V, la spate) si semi-transparenta. Astfel, am purtat nestanjenita noii mei pantaloni scurti. Mi se pare a fi o tinuta de plaja mai originala, comoda si atractiva... ; ) 
A fost al doilea an la rand cand am ales Thassos-ul pentru a ne petrece vacanta de vara si va recomand acesta insula minunata a Greciei. Se ajunge in maxim 12 h cu masina (din Bucuresti), traseul fiind prin Ruse - Makaza - Komotini - Keramoti(de aici se ia feribotul spre Thassos). Peisajele salbatice si fermecatoare, muntii care intalnesc marea, plajele de marmura, vegetatia luxurianta de pini si gradinile de maslini, ospitalitatea locuitorilor, specialitatile culinare din peste si fructe de mare, serile grecesti cu spectacole bouzouki, toate te cuceresc si te fac sa revii pe insula de smarald a Greciei.
Noi ne-am cazat in Kinira la Pension Sotiria(10 nopti/35 EUR pe noapte, fara masa) si ne-am simtit foarte bine. Pe insula, majoritatea turistilor sunt romani(pe sosele, in drumul spre plaje vezi multe masini cu numere de Bucuresti, Ilfov, Dambovita, Brasov, Calarasi dar si Iasi si Suceava), bulgari, nemti, rusi si cativa nordici. Din Kinira cea mai apropiata plaja(la 1 km si ceva) este Paradise Beach, locatie unde am si avut sedinta foto cu tinuta mea de plaja. Alte plaje frumoase sunt Golden Beach si insulele de marmura: Makryammos(salbatica, neamenajata si cea mai spectaculoasa) si Porto Vathy(langa carierele de marmura), inca in curs de amenajare insa are un barulet si muzica. Nu plecati din Thassos fara sa cumparati ulei de masline presat la rece, miere de pin, fructe confiate in miere, tsipouro(bautura greceasca din boabe de struguri, cu sau fara anason - mie imi place mai mult cu ; ) si mirodenii. Atmosfera pe insula este aparent linistita si relaxata(majoritatea locuitorilor fiind pescari si/sau traiesc din turism), fata de agitatia politica si economica de pe continent. Desi la stiri au anuntat ca in data de 30 iunie(exact in noaptea in care noi am plecat din Bucurestis spre Thassos) va fi greva maritima in Grecia si nu va circula nici un feribot, ne-am facut griji degeaba pentru ca au circulat normal feriboturile spre Thassos(fiind privati). Trebuie doar sa plecati cu cash la voi deoarece bancile si atm-urile au probleme.
Mai multe poze din Thassos gasiti pe contul meu de instagram: http://instagram.com/giamakeup

Outfit:
Top Piazza Italia via Kurtmann.ro(click Here)
Short jeans Zara via Kurtmann.ro(click Here)
Soufeel silver bracelet with charms(click Here)


Stancile erau incinse de soare... ; ))))




 Arsss!!!



Bratara mea Soufeel 'de vacanta'(read more Here).









 No comment! : ))




My manicure and my rainbow pedicure: Golden Rose Express Dry(noua gama de lacuri de unghii golden Rose cu uscare rapida in 60 secunde) 11, 72, 71, 44 si 62.


 Irene in slipii Zara via Kurtmann.ro(click Here) <3

Kisses, G

8 comentarii:

  1. Frumos, peisaje superbe! :)
    Urmeaza sa plec si eu tot in Thassos (pentru prima data) si m-am bucurat sa vad poze. Am mai fost in Nei Pori multi ani la rand, iar anul acesta am decis sa schimbam.
    Recomandari de taverne, locuri unde mancarea este buna? :)
    Intrarea in apa cum este?

    Ideea cu esarfa e tare ingenioasa, cred ca o voi pune si eu in aplicare. Oricum, nu stiu de ce ti-ai facut griji pentru ca tu arati foarte bine, picioare frumoase, tonifiate! :). Foarte frumosi pantalonii scurti de la Zara, iar nuanta topului e de asemenea foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi am mancat foarte bine la Blue Sea in Potamia(unul dintre ospatari este roman si meniul este si in romana), la Fedra in Golden Beach, la Taverna Staki(miercurea si sambata au seara greceasca cu muzica live), la Zorbas in port. Mi-au placut pastele cu fructe de mare, pestele spada la gratar, mancarea de scoici cu sos de rosii si branza, gavros prajiti, platourile cu mix de peste si fructe de mare, supa de peste, biban la gratar. La pensiune am avut gratar si in cateva randuri am facut gratar(berbecut, peste spada) si impreuna cu proprietara am gatit caracatita in vin rosu si calamar cu orez si stafide in vin alb. : )

      Ștergere
    2. Fiind cu copiii, am ales plajele cu intrarea in apa potrivita pentru ei(exact cele enumerate in postare). Nu am fost la Giola, Tripiti... puteti vizita manastirile si satul vechi Theologus, am inteles ca ar fi si un muzeu in port, fabrici de ulei de masline...

      Ștergere
  2. Draga mea arati superb,nu-ti face griji,da esarfa jos ca este super ok :))))).Te-ai bronzat asa frumos,esti ca o cioco,pup.Superbe poze....si poarta panatlonii fara grija :)))) kiss kiss <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehee, ce mai sirena in slipii Zara de la Kurtmann... :D Da' nici cu sirena-mami nu mi-e rusine deloc! Arati be-ton, believe me!!! Astept si eu charmuri noi de la Soufeel, ale tale par desprinse din apa marii - acum imi dau seama cat de dor imi e de Grecia! Am prieteni ce merg de ani buni in Thasos, la aceeasi locatie - atat de mult le place! Am citit cu interes informatiile redate in postare, m-am imaginat a fi acolo pentru cateva momente! :D
    Sa va fie de bine vacanta! Kisses!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe fotografii! 2 fete superbe :)

    RăspundețiȘtergere