joi, 16 iulie 2015

Review Born Pretty Store Nail Art Stamper and Stamping Plate BP-L010

Ieri am incercat noul meu stamper(stampila/aplicator pentru stamping) de la BornPrettyStore si sunt foarte incantata; nu se compara cu cel pe care il aveam inainte, mai mic si mai rigid, acesta avand capetele mult mai moi si flexibile. Am folosit placuta de stamping BP-L010 si am imprimat pe unghii cateva motive/simboluri indiene.


Placuta de stamping BP-L010 o puteti achizitiona de Aici la pretul de 3.99 USD. Pe langa simbolurile indiene pe placuta sunt si motive aztece foarte dragute.

Aplicatorul de stamping este roz si are doua capete, unul mai mare de 3.2 cm si celalalt de 2.5 cm. Capetele sunt detasabile, foarte moi, flexibile si usor lipicioase. Alaturi de aplicator in pachetel am primit si un scraper/lama/racleta care nu zgaraie placuta si o pila de unghii. Il gasiti Aici la pretul de 3.99 USD.
Inainte de a folosi placuta indepartati folia albastra protectoare de deasupra; deasemenea, inainte de a folosi aplicatorul de stamping/stampila stergeti-l cu o discheta imbibata in putina acetona. 
Pentru realizarea manichiurii am folosit lacul de unghii Golden Rose Express Dry 31 ca si baza, Rich Color 35 pentru stamping(imprimarea modelelor de pe placuta) si Matte Top Coat la final.
Am aplicat lacul de unghii negru peste model si cu ajutorul lamei speciale am indepartat surplusul de lac de unghii, intr-un unghi cam de 45 de grade. Cu ajutorul stampilei, prin presare usoara, se imprima imaginea. Aveti grija sa nu apasati prea tare pentru ca riscati sa nu se imprime modelul sau sa se imprime doar partial. Deoarece capetele acestei stampile sunt foarte moi, va recomand sa rulati unghia peste modelul imprimat pe stampila si nu invers.
Curatati placuta si lama dupa fiecare folosire. Aplicati top coat-ul dupa ce s-a uscat bine desenul(eu m-am grabit putin si in unele locuri s-au cam intins imaginile).




Golden Rose Express Dry 31 - o gama perfecta pentru a fi folosita ca si baza pentru stamping deoarece se usuca rapid(insa nu si pentru imprimarea modelelor de pe placuta).

Site-ul Born Pretty Store asigura transport gratuit international, indiferent de valoarea cumparaturilor. Puteti beneficia in plus de 10% discount la o comanda, folosind codul RRGX31.



Kisses, G

6 comentarii:

  1. Buna! In cat timp a ajuns comanda ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Indieniii :D so cute! Imi place mult stampila, pare asa fluffy :d kiss

    RăspundețiȘtergere
  3. Super,frumos model,eu n-am folosit inca placuta asta.Ti-am zis ca stampiluta e de vina,acum sa stampilezi la greu :))))).Pup <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte misto!!! Sunt atat de multe modele, incat nici acum n-am apucat sa fac comanda!
    Bine...nici nu am avut timp... dar vreau o placuta..macar una! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere