miercuri, 24 octombrie 2012

SLEEK - SWATCHES - me, myself & eye - the original - glory - oh so special

NU UITATI SA VA INSCRIETI LA GIVEAWAY!
De la Sleek am patru palete de farduri(au cate 12 nuante fiecare):
Me, myself & eye

 penultima nuanta este mata si mai rozalie spre corai deschis



The original


 doar negrul(prima nuanta) este mat
 prima nuanta(auriu) este cam prafoasa, urmatoarea imi place cel mai mult(roz auriu)

Glory



 penultima nuanta(gri-ul) este mata
 ultima nuanta(rosu) este mata

OH SO SPECIAL(paleta mea preferata)

 



Are 7 nuante de farduri mate; ultimele doua(maro si negru) le folosesc pentru sprancene. In ultima perioada am folosit-o aproape zilnic!
Ma mai atrag paletele Ultra matte, Respect, Au naturel, Snapshots, Sunset si Primer Palette. Pot spune ca dintre paletele de la MUA, NYX si SLEEK, cele de la Sleek mi se par cele mai pigmentate si rezistente!

A bientot!

Un comentariu: