luni, 24 septembrie 2012

YVES ROCHER

Astazi am primit coletul cu produsele Yves Rocher comandate din brosura personalizata(parfumul meu preferat Voile d”ambre cadou). Pentru cine nu stie, daca veti comanda o data de ex un parfum la pretul din catalog(sau cu 20% discount) sau alte produse pe care le preferati, veti primi brosuri cu oferte personalizate(cadou produsele respective la o comanda de minim 49 ron sau 1 + 1 gratis). Imi place ca mereu sunt atenti sa ma felicite de ziua mea, de 8 martie, de sarbatori etc si imi ofera cadou parfumul!
Gelul de dus Grains de Cafe du Bresil il folosesc de 2 ani de zile si imi place foarte mult(si celelalte geluri de dus crema le comand pentru diversificare... :) si demachiantul pentru ochi bifazic. Ati vazut ce micute sunt ojele? Am comandat nuanta nr 51 Bleu nuit.
Pentru ca imi cade parul foarte tare, am zis sa incerc si samponul de la ei Anti - chute!(sa vedem daca da rezultate...)

A bientot!

2 comentarii: