miercuri, 19 septembrie 2012

Produse cosmetice si make up - naturale si bio

De cand am inceput sa ma uit si la lista cu ingredientele continute de un produs cosmetic am incercat mai multe produse naturale si bio(din agricultura organica).
Am sa fac o postare speciala cu lista de ingrediente a unui produs(INCI), ce semnifica, ordinea ingredientelor din lista, despre parabeni, sulfati si alte ingrediente nocive si cancerigene!
Ce folosesc(pe langa alte produse comerciale de care nu ma pot desparti) si imi place:
- uleiul de argan presat la rece - pentru demachiere, tratament pentru par(varfuri) si unghii(am sa-i dedic o postare speciala)
- argila rhassoul - pentru curatarea tenului
- masca de fata cu pasta de susan(laptisor de matca, miere si pasta de susan)
- untul de shea obtinut prin presare la rece - excelent ca si crema de corp
- uleiul de migdale parfumat cu esente naturale(ambra, mosc...) - le folosesc dupa dus, pe pielea umeda
- henna pentru bronzare si tatuare(la fel, am sa le dedic o postare speciala)
- pasta de miere pentru epilat - metoda orientala
- apa distilata de portocal(o pulverizez pe fata in loc de apa termala)
- piatra de alaun ca si deodorant(si ei am sa ii dedic o rubrica speciala)
- parfumul White amber de la BSQ
- ojele fara toluen Spa Ritual si Bourjois-ul are oje fara toluen si DBP
- cateva produse de la The Body Shop(gama Chocomania si rujurile) si Yves Rocher(gelul de dus cu cafea si parfumul meu preferat de la ei Voile d”Ambre)
- pigmenti naturali de machiaj si produse de make up naturale LakShmi Italia(imi plac fardurile, blush-ul, pudra bronzanta)

A bientot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu